Singers Vrouwen Kleinkoor doet mee aan de Proeverij van Gooise Koren!

Posted on september 19, 2016 in Nieuws, Optredens

Singers Vrouwen Kleinkoor doet mee aan de Proeverij van Gooise Koren!

Zondag 25 september geeft Singers Vrouwen Kleinkoor eenmalig een openbare repetitie in het kader van de ‘ Proeverij van Gooische Koren’ in het Muziekcentrum van de Omroep – Heuvellaan 33 in Hilversum. Om 13:00 en 14:30 uur studeren we een fijne canon in en iedereen wordt van harte uitgenodigd mee te zingen. We hebben sinds kort eindelijk weer plek voor lage vrouwen stemmen. Dus grijp deze kans om kennis te maken met dit geweldige koor.

Geen tijd, maar toch graag meezingen met het fraaiste en meest enthousiaste koor van het Gooi? Kom dan naar een van onze openbare repetities op woensdag 28 september of 5 oktober om 20:00 uur in onze repetitieruimte, de NPB Kerk, Velthuijsenlaan 17 in Laren.

Aanmelden vooraf is niet nodig. Je bent van harte welkom!
Ook kun je altijd contact opnemen met onze dirigent Ebo Roek via dirigent@svkk.nl of 06 – 477 847 63.

Klik op onderstaande afbeelding voor het volledige rooster van de Proeverij van Gooise Koren.

GKW 2016 Proeverij van Gooise Koren A5 Leaflet